Sedan du tecknade ditt Synsam Lifestyle™-glasögonabonnemang har Svea Bank AB, filial i Finland tagit över fakturahanteringen. Du har fortfarande ditt glasögonabonnemang hos oss på Wickströms Optik AB men dina betalningar kommer fortsättningsvis gå till Svea Bank AB, filial i Finland.
Nedan information omfattar dig som har fått ett mejl, sms eller ett brev av Synsam Lifestyle angående ändrade faktureringsrutiner. Informationen är uppdelad på om du betalar ditt Synsam Lifestyle™-glasögonabonnemang
Läs noggrant igenom det avsnitt som berör dig.
Nästa faktura
Nästa faktura kommer till dig i mitten av februari. Fakturan har ett nytt utseende och Svea Bank AB, filial i Finland som betalningsmottagare.
Behöver jag göra något?
Ja, vi ber dig betala fakturan samt upprätta e-faktura hos Svea Bank AB, filial i Finland. Om du inte vill betala ditt Synsam Lifestyle™-glasögonabonnemang via e-faktura kommer du fortsätta att få fakturor via post. En fördel med att betala ditt Synsam Lifestyle™-glasögonabonnemang via e-faktura är att du slipper betala fakturaavgift.
Hur du upprättar e-faktura hos Svea Bank AB, filial i Finland
Vid behov kan du kontakta din bank för mer information om e-fakturainställningar och anslutning.
Nästa faktura
Nästa faktura kommer till dig i mitten av februari. Fakturan kommer från Wickströms Optik.
Behöver jag göra något?
Ja, vi ber dig betala fakturan till den nya betalningsmottagaren: Svea Bank AB, filial i Finland.