Synsamin kasvu yrityksenä vaatii taitavien ja motivoituneiden johtajien rekrytointia. Viime vuosien aikana Synsam on ottanut käyttöön sisäisen koulutusohjelman nimeltään ”Synsamin tulevaisuuden johtajat”. Tavoitteena on varmistaa jatkuva ja motivoiva kehittyminen työntekijöille, säilyttää pätevät työntekijät sekä vahvistaa työnantajabrändiä. Ohjelma kouluttaa ja valmentaa ”Sales and Customer Advisors” -työntekijöitä menestymään tulevassa roolissaan Synsamin myymäläpäällikkönä.
Vuoden aikana 35 työntekijää on käynyt läpi koulutusohjelman.
"Ohjelma perustuu konsernin yhteiseen johtamismalliin. Se tarjoaa tukea ja edellytyksiä, jotta voisin tulevana johtajana opastaa, motivoida ja ohjata tiimini viihtymään yhdessä ja saavuttamaan asetetut tavoitteet. Ohjelmaan sisältyy fyysisiä tapaamisia yhdistettynä virtuaalisiin-koulutuksiin ja työpajoihin. Olen erittäin motivoitunut saatuani mahdollisuuden ottaa vastaan roolin Synsamin uutena myymäläpäällikkönä."
Kuvassa: Trine Nguyen, Sales and Customer Advisor